شانه بر شن
شانه بر شن
پشت جلد شانه بر شن

شانه بر شن

۹۸,۰۰۰ تومان

شابک 9786003675957
موضوع اصلی ادبیات
موضوع فرعی داستان ایرانی
نویسنده مهدی بهرامی
سال انتشار 1399
نوبت چاپ 1
زبان کتاب فارسی
قطع کتاب رقعی
جلد کتاب شومیز
تعداد صفحه 224

شانه بر شن

نوشته‌ی مهدی بهرامی

«شانه بر شن» رمانی است دغدغه‌مند که به تبعاتِ خشمِ فرودستان می‌پردازد و گستره‌ی ویرانی ناشی از چنین خشمی را پیش چشم مخاطب نمایان می‌سازد. بهرامی در رمانِ پر از خطوطِ در هم تنیده‌ی روایی‌اش قهرمانان سخت‌جانش را در سخت‌ترین شرایطِ قابل تصور قرار داده است.

آنچه در «شانه بر شن» انتظار شما را می‌کشد:

این رمان روایت جان به در بردن از خشم متعصبان است. زندگی راحیل و هارون، قهرمانان دو روایت موازی رمانِ مهدی بهرامی، در شرایطی که ناامنی و شورش کشورِ خیالی‌ای که رمان در آن رخ می‌دهد را در بر گرفته است، با فراز و فرودهایی فراوان روبه‌رو می‌شود و روایت خونسردانه‌ی بهرامی توانسته است به عینی‌ترین شکل ممکن تمام این فراز و فرودهای گاه خشن و گاه لطیف را به روی کاغذ بیاورد.

درباره‌ی نویسنده:

مهدی بهرامی از نویسندگان نسل چهارم معاصر است. از او تا کنون رمان‌های «هشت  پیانیست»، «گهواره مردگان» و «شانه بر شن» منتشر شده است.

برشی از کتاب:

گاومیشا که میان کنار برکه آب بخورن تمساح ناغافل پای یکی‌شون رو می‌گیره می‌کشه تو. گاومیشه تقلا می‌کنه، نعره می‌زنه التماس می‌کنه ولی بقیه‌ی گاومیشا از فرصت استفاده می‌کنن و می‌بینن تمساح دهنش پره با خیال راحت آبشون رو می‌خورن. جلیل می‌گفت آدما الکی خودشون رو گنده کردن. ته قضیه یه‌جور حیوونیم، ولی من نمی‌تونستم تحمل کنم یکی به یکی زور بگه. جلیل می‌گفت این به‌خاطر یه چیزی تو مغزمه. حالا توقعم از آدم‌ها کمتر شده. آدم‌ها همینن که هستن. جلیل می‌گفت شماها هیچی نیستین. پر کاهین. فقط کار رو خراب‌تر می‌کنید. گفتم اگه پر کاهیم چطور کار رو خراب‌تر می‌کنیم؟ چرا اینقد ازمون می‌ترسین؟ ولمون کنید به حال خودمون. خنده‌ش عصبیم می‌کرد. حرصم رو درمی‌آورد.

از دیگر آثار مهدی بهرامی که در نشر نیماژ منتشر شده است می‌توان به رمان «هشت  پیانیست» اشاره کرد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شانه بر شن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ناحیه کاربری