هزارتوی ارواح (۲جلدی)

۹۴۰,۰۰۰ تومان

شابک 9786003678392
موضوع اصلی ادبیات
موضوع فرعی داستان خارجی
نویسنده کارلوس روئیث ثافون
مترجم علی صنعوی
سال انتشار 1401
نوبت چاپ
قطع کتاب رقعی
جلد کتاب سخت
مجموع تعداد صفحات 2 جلد 1512

 

هزارتوی ارواح (۲جلدی)
اثر کارلوس روئیث ثافون
ترجمه‌ی علی صنعوی

رمان «هزارتوی ارواح» قسمت چهارم از چهارگانه‌ی «گورستان کتاب‌های فراموش‌شده» است و درواقع جلد چهارم کتاب بسیار پرطرفدار «سایه‌ی باد»، اثر کارلوس روییث ثافون.

در جلد پایانی گورستان کتاب‌های فراموش شده(مجلد اول و دوم) آلیسیای زیبا و رازآلود با کمک خانواده ی سمپره و البته فرمین دوست داشتنی یکی از تکان دهنده‌ترین توطئه‌های تاریخ اسپانیا را آشکار می‌کنند…

یادداشت مترجم:

کارلوس روئیث ثافون در هزارتوی ارواح یعنی جلد چهارم گورستان کتاب‌های فراموش شده که به‌دلیل حجم زیاد در دو مجلد در اختیار مخاطب فارسی زبان قرار گرفته است باقدرتی بسیار سهمناک‌تر از سه جلد پیشین(سایه‌ی باد، بازی فرشته، زندانی آسمان) ثابت می‌کند که حتی با نویسنده‌ای چیره‌دست‌تر از نویسنده‌ی سه جلد قبلی روبه‌روییم. او در خداحافظی باشکوهش از دنیای واقعی به‌دنیای کتاب‌ها، به آفرینش مبتکرانه‌ی گورستان کتاب‌های فراموش شده، به‌همه‌ی آزاداندیشان، و سرانجام به پل جادویی بین ادبیات و زندگی ما ادای احترام می‌کند…

درباره‌ی نویسنده:

کارلوس روییث ثافون نویسنده‌ی اسپانیایی، متولد بارسلون. اولین رمانش را در چهارده‌سالگی نوشت و از نوزده‌سالگی به یک نویسنده‌ی حرفه‌ای بدل شد. سال ۱۹۹۳ با رمان «شاهزاده‌ی مه» برنده‌ی جایزه‌ی «ادبه» شد. این رمان جلد اول از سه‌گانه‌ی «مه» بود که ثافون را به نویسنده‌ای جهانی تبدیل کرد. آثار او به بیش از پنجاه زبان ترجمه شده‌اند و جوایز متعددی را برایش به ارمغان آورده‌اند.

او علاوه بر جلب نظر منتقدان ادبیات، یکی از پرخواننده‌ترین نویسنده‌های اسپانیولی‌زبان است که تقریباً همه‌ی آثارش با تیراژی بالغ بر بیست میلیون نسخه در جهان به فروش رفته‌اند. کارلوس روئیث ثافون فیلمنامه هم می‌نوشت. کارلوس روییث ثافون، ۳۰ خردادماه سال گذشته به‌علت ابتلا به بیماری سرطان در اسپانیا در گذشت.

از دیگر آثار کارلوس روئیث ثافون که توسط نشر نیماژ منتشر شده است می‌توان به «»«بازی فرشته»، «زندانی آسمان»و «مارینا» اشاره کرد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هزارتوی ارواح (۲جلدی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ناحیه کاربری