مناسب و گلوریا

۲۰۰,۰۰۰ تومان

شابک 9786003678675
موضوع اصلی ادبیات نمایشی
موضوع فرعی نمایشنامه خارجی
نویسنده
مترجم
سال انتشار  
نوبت چاپ 1
قطع کتاب رقعی
جلد کتاب شومیز
تعداد صفحه 192

 

مناسب و گلوریا

اثر

ترجمه‌ی

درباره‌ی مناسب و گلوریا:

نمایشنامه مناسب در مورد خانواده ای است که پس از مرگ پدرشان ، بعد از مدت ها دور هم جمع شدن تا به علت بدهی خانه ی پدری شان را به حراج بگذارند که هنگام جمع کردن خانه وسایلی پیدا می کنند که باعث سوال های بسیاری در مورد گذشته پدرشان می شود . مناسب در سال ۲۰۱۴ برنده جایزه برجسته ترین نمایشنامه آف برادوی حلقه منتقدان خارج از نیویورک و همچنین برنده جایزه اجرای برجسته بازیگر زن وکارگردانی اُبی شد.

گلوریا اولین بار به کارگردانی ایوان کابنت  ژوئن ۲۰۱۵ در آف برادوی در سالن وینارد اجرا شد این نمایشنامه درباره‌ی دستیاران جاه‌طلبی تحریریه یک مجله در منهتن است که پس از حادثه‌ای در دفتر مجله وضعیت شغل و زندگی‌هایشان تغییر می‌کند . گلوریا فینالیست جایزه پولیتزردرام ۲۰۱۶ بود.

درباره‌ی نویسنده:

براندن جیکوبز-جنکینز نمایشنامه نویس آمریکایی در سال ۱۹۸۴ در واشنگتن متولد شد . او در سال ۲۰۰۶ با رشته انسان شناسی از دانشگاه پرینستون فارغ التحصیل شد . و در سال ۲۰۰۷ مدرک کارشناسی ارشد را در رشته مطالعات اجرا از دانشکده هنر تیش دانشگاه نیویورک گرفت و نمایشنامه نویسی را در مدرسه تیشو پرینستون تدریس کرده است. او در مجله نیویورکر به‌عنوان ویراستار و منقد کار می کرد و در حال حاظر عضو هیت مدیره کمپانی تئاتر سوهوریپ در نیویورک هست.

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مناسب و گلوریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ناحیه کاربری