کفن جیب ندارد

کتاب کفن جیب ندارد

شابک 9786003675834
موضوع اصلی ادبیات
موضوع فرعی داستان خارجی
نویسنده هوراس مک‌کوی
مترجم شهریار وقفی‌پور
سال انتشار 1394
نوبت چاپ 1
قطع کتاب رقعی
جلد کتاب شومیز
تعداد صفحه 216

کفن جیب ندارد

اثر هوراس مک‌کوی
ترجمه‌ی شهریار وقفی‌پور

«کفن جیب ندارد» رمانی پر از شخصیت‌های فراموش‌نشدنی نوشته‌ی «هوراس مک‌کوی» است که ترجمه‌ی شهریار وقفی‌پور لذت خواندن آن را دوچندان می‌کند.

درباره‌ی نویسنده:

هوراس مک‌کوی به سال ۱۸۹۷ در ایالت تنسی آمریکا به دنیا آمد و در دسامبر ۱۹۵۵ در بورلی هیل، محله‌ی مشهور شهر لوس‌آنجلس، در سن پنجاه و هشت سالگی، به‌دلیل عارضه‌ی قلبی درگذشت.

برشی از رمان:
«دالن چیزی با خود نمی‌گفت، فکری هم نمی‌کرد. مغزش توده‌ای سرد از سلول‌ها بود. می‌دانست احمقانه است که بخواهد جلوی عمل را بگیرد؛ خودکشی بود. راهش را به‌سمت درها باز می‌کرد، هر بار یک قدم نزدیک‌تر، مبادا توجهی را جلب کند. اگر چه کسی متوجهش نمی‌شد: همگی غرق آن بودند که ببینند چه چیزی روی سکو در حال رخ دادن است.»

از دیگر آثار هوراس مک‌کوی که توسط نشر نیماژ منتشر شده است، می‌توان به «آن‌ها به اسب‌ها شلیک می‌کنند» با ترجمه‌ی محمدعلی سپانلو اشاره کرد.

از دیگر آثار شهیار وقفی‌پور که توسط نشر نیماژ منتشر شده است. می‌توان به ترجمه‌ی رمان‌های «بلید رانر» نوشته‌ی فیلیپ کی.دیک و «دوست مرحوم من» نوشته‌ی آندره‌ی کورکوف. ترجمه‌ی مجموعه‌داستان‌های «سرزمین اکتبر» نوشته‌ی ری برادبری و «غم» نوشته‌ی دونالد بارتلمی. مجموعه‌ی ترانه‌‌ی «از هر ملوانی خواستی بپرس» که شامل آثاری از لو رید، باب دیلن، دیوید بوئی، تام ویتس، نیک کیِو، رابرت پلنت، اور ماسا و … می‌شود. تالیف رمان‌های «فصل‌های دوزخی انتهای اتوبان ۶۱» و «دست بد» و مجموعه‌داستان‌های «آگراندیسمان» و «سبک‌های حسادت» و دو کتاب تالیفی در حوزه‌ی فلسفه به نام‌های «محبوس در هزارتو یا مذاب در آسمان» و «وزارت فکر و دانش سیاست» که کتاب آخر را به‌همراه محرم محمدی نوشته است، اشاره کرد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کفن جیب ندارد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ناحیه کاربری