بیا گم شویم

۳۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

بیا گم شویم

اثر ادی السید

(ترجمه‌ی زهرا طراوتی)

رمان بیا گم شویم اثر  ادی السید نویسنده‌ی مکزیکی‌تبار، داستان ماجراجویی‌های دختری‌ست که در سفر جاده‌ای خود به کشف خویشتن خویش می‌پردازد. سفری به سمت قطب و به سمت اعماق وجود. بر سر راه او چهار نوجوان دیگر قرار می‌گیرند. شخصیت‌هایی که هرکدام سرگشتگی‌های خودشان را دارند و حالا با دختری مرموز آشنا شده‌اند که در فصل نهایی از رازهای او نیز پرده برداشته می‌شود. این رمان بین ده رمان برتر سال ۲۰۱۵ بود و توانست نامزد جایزه‌ی معتبر ادبی یلسا الکس امریکا شود.
استقبال مخاطبان از این رمان مجذوب کننده آن را به چاپ چهارم رسانده است.

برشی از رمان «بیا گم شویم»

«من خیلی آدم فراموش‌‌کاری هستم. اما هر چیزی رو که اون می‌‌گه به خاطر دارم. رنگ روبان موهاش یادمه وقتی اولین روز کلاس پنجم دیدمش. یادمه که گل مورد علاقه‌‌اش ارکیده‌‌ست؛ چون نرم و لطیف به‌‌نظر می‌‌رسه اما واقعاً این‌‌طور نیست. از روی تنها کارت‌‌پستالی که ازش دارم و دو تابستون قبل وقتی با خونواده‌‌ش به مسافرت رفته بود، برام فرستاد، تو خاطرم مونده که اسم من با دستخط اون چه شکلی‌‌ئه.»
«اسمش چیه؟»
«ماریبل.» عاشق این بود که نامش را بلند ادا کند. عاشق احساسی بود که ادا کردن هر حرف از نام او شکلی به لب‌‌هایش می‌‌داد. «خیلی وقته عاشقشم. از دوره‌‌ی ابتدایی باهم دوست بودیم. و البته نه چیزی بیشتر از این.»

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیا گم شویم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ناحیه کاربری