بیدار نشدن در ساعت نمی‌دانم چند

۵۰,۰۰۰ تومان

 بیدار نشدن در ساعت نمی دانم چند 

اثر احمد آرام

معرفی:

زبان روان و محاوره احمد آرام در این‌داستان به همذات پنداری بیشتر خواننده کمک می‌کند. گویی نشسته‌ای کنار شخصیت‌ها و داری به درد و دلشان گوش می‌دهی همزمان که می‌دانی قرار است چطور این‌داستان تمام شود و سرنوشتشان چقدر تلخ خواهد بود. هرچند گاهی شخصیت‌ها پرحرف می‌شوند و داستان دچار اطناب می‌شود؛ طولانی بودن داستان ممکن‌است کمی خواننده را کسل کند. با اینکه شخصیت‌های داستان « اگه تکونم بدی بیدار میشم» همگی زن هستند اما احمد آرام به خوبی از پس دنیای زنانه شان بر‌آمده‌است و خواننده حس نمی‌کند که تراوشات ذهن یک مرد توی دهان شخصیت‌های زن داستان گذاشته شده‌است. هم چنین تفاوت لحن شخصیت‌ها به خوبی قابل تشخیص است.

داستان‌ها در فضای بوشهر اتفاق می‌افتند که زیستگاه خود نویسنده هم هست و از این جهت خالی از لطف نیست که با فضای شهری جز تهران مواجه هستیم. خیابان‌ها، کافه‌ها و کلن فضای داستان، به خودی خود جذابیت لازم را دارد. مجموعه‌داستان « اگه تکونم بدی بیدار میشم» شامل داستان‌هایی است که حتمیت سرنوشت را نمایان می کنند و تلاش انسان‌ها را برای تغییرش به سخره می‌گیرند.
——————————————————————————————-

برشی از کتاب:

«خیلی وقته که هردومون دیگه از چیزی نمی‌ترسیم؛ اراده کنیم می‌میریم. نسل ما کوشش می‌کنه که یه روز از حنجره‌ی ناسورش رد شه؛ حتی اگه صداش مثل قِل خوردن سنگ‌ریزه شنیده بشه.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیدار نشدن در ساعت نمی‌دانم چند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ناحیه کاربری